Vybírač anime

Aktuální práce

Ore wa Subete o "Parry" Suru: Gyaku Kanchigai no Sekai Saikyou wa Boukensha ni Naritai Překlad

Stav - Překládá se - Vychází

Název japonsky - 俺は全てを【パリイ】する ~逆勘違いの世界最強は冒険者になりたい~

Datum vydání - 5 července 2024

Počet epizod - 12

Žánr – Akční, Dobrodružné, Fantasy

Jazyk - Japonština

Release - Subsplease/Erai-raws

Pozn. - Anime obsahuje přeložený a načasovaný Opening a Ending.

Popis – Království Clya čelí vážné krizi - na jeho princeznu Lynneburg byl právě spáchán atentát a sousední země sledují následky jako hladoví supi a plánují pád království. Následný konflikt ovlivní tvář kontinentu na celá staletí dopředu... ale Noor o ničem z toho nemá tušení! Čerstvě dorazila do královského hlavního města po více než 10 letech přísného, izolovaného výcviku ve svém horském domě a je pevně rozhodnutý si splnit svůj dětský sen stát se dobrodruhem, ikdyž jediné schopnosti, které má, jsou k ničemu. Jistě dokáže [Parry] tisíce mečů na jeden nádech, ale každý ví, že pokud se chceš stát dobrodruhem, potřebuješ víc!

Cesta našeho hrdiny ke splnění snů bude dlouhá (?) a namáhavá (?) - ale jestli se Noor něčeho nebojí, tak je to stará dobrá dřina! (Zdroj - AniDB)

V anime jsou použity fonty - Nyala, Candara (OP&ED - XalTerion, Candara), fonty najde ke stažení v menu (。•̀ᴗ-)✧

Document
č. Název epizody Link Staženo
1. Skolil jsem Krávu x
2. Odmítl jsem Odměnu x
3. Odmítám získání Učně x
4. Skolil jsem Goblina x
5. Skolil jsem Žábu x
6. Jsem odolný vůči smrtelným jedům x
7. Porazil jsem Mrtvého muže x
8. Ovládl jsem Draka x
9. Skolil jsem Armádu x
10. Postavím se císařské moci x
11. Zastavím Boží hněv x
12. (✖﹏✖) x
XxX ("*-*) (*-*) (*-*")
KPL Komplet x

Komentáře

Okomentovat